Visita el nostre
blog: Una mirada
crítica a l'actualitat
image
image
Vols rebre els nostres titulars per correu-e? Clic aquí!
Fundat el 1998 II època
image

Un gat deixa sense calefacció durant dos dies a la meitat d'una ciutat siberiana


Moscou.-  Un gat de carrer és el culpable que la meitat de les llars de la ciutat siberiana d'Ulan-Udè segueixi aquest dimarts sense calefacció per segon dia consecutiu, amb temperatures exteriors de fins a 30 graus sota zero.

Diumenge passat, a les 22.36 hora local, un felí va provocar un curtcircuit a la central termoelèctrica número 1 d'Ulan-Udè en caure en el dispositiu de distribució.

Com a conseqüència del curtcircuit van deixar de funcionar tres dels cinc grups de calderes i quatre de les set bombes de la central termoelèctrica que abasteix a la meitat de la ciutat, de manera que a l'interior dels habitatges afectats les temperatures van caure fins als 18 graus negatius.

"El gat va caure en el dispositiu de distribució, la qual cosa va provocar un curtcircuit, i va morir electrocutat per una descàrrega de 20 quilovolts", Ha assenyalat Antón Sóshin, portaveu de la companyia termoelèctrica territorial d'Ulan-Udè, capital de la república budista de Buriàtia, A la frontera amb Mongòlia.

L'animal va ser trobat pel personal de la central, ha afegit Soshin, citat per l'agència RIA-Nóvosti. "Lamentablement passa amb freqüència que animals es colin a les instal.lacions elèctriques. Això no ha estat una excepció", ha dit. Segons els tècnics, està previst que la calefacció quedi restablerta a la mitjanit d'aquest dimarts hora local.

Font: EFE

15-12-2009

Opina sobre aquesta notícia (nou!):


El teu nom o àlies:


Quina és la teva opinió? (Màxim 1.000 caràcters):
Per raons de seguretat no pots opinar sobre una mateixa notícia dues vegades seguides en un determinat temps.


Escriu el codi de validació que apareix a la imatge:
codi seguretat
L’Absurd Diari agraeix la vostra opinió, però es reserva el dret a esborrar aquells comentaris que no siguin respectuosos amb els altres usuaris o que vulnerin les normes més elementals de convivència. La responsabilitat dels comentaris és exclussivament dels usuaris que els publiquin. La IP de l´usuari queda registrada en el servidor del proveïdor de serveis.


image

Plana principal Altres mitjans. Món Bèsties diverses