Ecclestone treu profit de la seva pallissa amb un anunci de rellotges
Barcelona.-
Bernie Ecclestone ha decidit rendibilitzar el violent assalt que va patir fa un parell de setmanes a Londres. El patró de la fórmula 1 demostra el seu sentit de l'humor i la seva visió per als negocis en la nova campanya dels rellotges Hublot, en què apareix amb l'ull de vellut sobre la frase "mireu el que fa la gent per un Hublot".Els anuncis d'un dels patrocinadors de la fórmula 1 més importants es publicaran aquesta setmana al Financial Times i l'International Herald Tribune, segons la web Autosport.com.
Els lladres van atracar el magnat, de 80 anys, a les portes de les seves oficines a Londres, on la víctima era amb la seva nòvia, l'advocada i model brasilera Fabiana Flosi, de 31 anys. Els delinqüents estaven esperant la parella i van pegar a Ecclestone fins que el van fer caure a terra. Després els van desposseir de joies i rellotges per valor de 237.000 euros. L'empresari va ser traslladat a l'hospital, on va ser assistit de rascades al cap i altres cops abans de ser donat d'alta.
El multimilionari britànic, amb una fortuna valorada en 3.000 milions d'euros, no portava cap mena de protecció ni anava acompanyat de guardaespatlles, tot i que fa quatre anys va patir un assalt similar.
Foto: Ecclestone, a l'anunci. / Autosport.com
07-12-2010
